נגרר פתוח מול נגרר סגור

רכבים פרטיים מתווספים לכביש בכל שנה, וכיום כמעט לכל משפחה יש רכב אחד לפחות. לפעמים, עולה הצורך להוביל ציוד מסוים ולא בהכרח במסגרת העבודה.

כמו לדוגמה, הובלת רהיט הביתה או כשנוסעים לקמפינג משפחתי. אז הבגאז' של הרכב אינו תמיד מספיק. נגרר יכול להוות פתרון יעיל ונוח, ויכול לחסוך לכם זמן רב בניסיונות לדחוס כמות גדולה של ציוד בבגאז' קטן.

באילו מצבים נזדקק להוספת נגרר לרכב?

כאשר אנו מעוניינים להוסיף נגרר לרכבנו הפרטי, הדבר לרוב נובע מהעובדה שאנחנו צריכים להגדיל את יכולת האחסון ואת יכולת ההובלה שלנו באופן משמעותי.

במקרים בהם שטח האחסון בבגאז' הרכב קטן מידי לעומת גודל החפצים אותם אנו רוצים להעביר, נצטרך להגדיל את שטח האחסון מעבר לגודלו הרגיל.
הנה חלק מהמצבים בהם נרצה להגדיל את שטח האחסון וההובלה שלנו:

יציאה לטיול – כאשר אנו יוצאים לטיול עם המשפחה או עם חברים ואנו מעוניינים לקחת ציוד רב עמנו, יש צורך בנגרר. ציוד לטיולים יכול להיות כבד במיוחד ולכן לרוב, הבגאז' של רכבנו לא יספיק.

• הובלת דירה – כאשר אנו עוברים דירה או עוזרים במעבר דירה של חבר, יש צורך בהעברה של ציוד רב. גם במצב זה השטח של בגאז' רכב סטנדרטי לא יספיק לנו על מנת לבצע את העבודה ולכן השימוש בנגרר יכול להקל עלינו מאוד.

• העברת ציוד מקצועי – מי מאתנו שעובד בעבודה הכוללת שימוש בכלים מיוחדים וציוד מקצועי, יודע שסחיבת הציוד ושינועו ממקום למקום עלול לעכב את העבודה בצורה משמעותית. הנגרר מאפשר שטח אחסון רחב לציוד זה ובנוסף נותן את האפשרות להשאיר את הציוד בנגרר מבלי צורך בפריקה שלו בכל סוף יום.

• הובלת בעלי חיים – כשעוסקים בתחום המשלב עבודה עם בעלי חיים, יש צורך לעיתים לשנע אותם ממקום למקום. חיות מכל הסוגים אבל בעיקר חיות גדולות, יצטרכו נגרר על מנת לעבור מנקודה לנקודה בנוחות.

סוגים שונים של נגררים

ישנם המון סוגים שונים של נגררים. ההבדלים בין הסוגים באים לידי ביטוי בפרמטרים כגון: גודל, צורה, התקנה, חומרי גלם ומחיר. בגלל ההבדלים הרבים בין סוגי הנגררים, יש צורך להבין מהם הדרישות והצרכים שלכם מהם, עוד לפני שאתם מתחילים בחיפושים. הדרישות והצרכים שתצטרכו לשים לב אליהם הם: המטרות והשימושים של הנגררים, הגודל והמשקל של התכולה אותה הם יסחבו, סוג הרכב אליו הנגררים יהיו מחוברים, התקציב שלכם וכל פרמטר נוסף שעלול להשפיע על בחירתכם.
לפני שאתם נחשפים לסוגים השונים ולאפשרויות השונות של הנגררים, יש צורך לבצע החלטה בסיסית וחשובה ביותר:
הבחירה בין נגרר פתוח לנגרר סגור.
מה ההבדל בין נגרר פתוח לבין נגרר סגור
ההבדל בין נגרר פתוח לבין נגרר סגור הוא פשוט למדי – נגרר פתוח הוא נגרר שתחום ע"י גדר נמוכה יחסית, ושאין מעליו חלק עליון הסוגר אותו. נגרר סגור, מהצד השני, כולל תיחום מכל הכיוונים – ארגז סגור לגמרי, סגירה מבוססת על בד או כל אפשרות סגירה אחרת.
כעת נפרט על כל נגרר ונספר על היתרונות שלו, על מנת שתוכלו לקבל החלטה לגבי הנגרר המתאים ביותר עבורכם.

נגרר פתוח

כשמו כן הוא, נגרר פתוח הוא נגרר הפתוח בחלקו העליון. נגרר זה מגיע בגדלים רבים ומשמש להגדלת שטח האחסון.
לנגרר פתוח יש יתרונות רבים, ואלו הם יתרונותיו העיקריים:
• גדלים מגוונים – נגרר פתוח ידוע במיוחד בשל המגוון הרחב של הגדלים בהם הוא מגיע. הנגררים הקטנים ביותר שישנם בשוק הם נגררים מסוג זה, ולכן מי שמחפש הוספת שטח אחסון קטן יחסית לשטח האחסון הקיים ברכבו, יכול למצוא עניין רב בסוג נגרר זה. נגררים פתוחים יכולים להיות גם גדולים למדי, הבחירה לגבי גודל הנגרר היא בידיים שלכם.

• אין הגבלת גובה – בנגררים הפתוחים ניתן להוביל כמות גבוהה של ציוד, זאת מכיוון שאין לנגררים אלה תקרה המונעת זאת. לנגררים אלה יש פוטנציאל הובלה גבוה במיוחד ובמידה ואתם מאבטחים את הציוד עם רתמה איכותית המתאימה למידות הנגרר – תוכלו להעביר כמות ציוד גדולה. נגרר זה מומלץ במיוחד לאנשים העוסקים בהובלות או אנשים היוצאים לטיולים עם הרבה ציוד.

• הובלת כלי רכב – אם אתם מחפשים נגרר על מנת להעביר כלי רכב שאינם יכולים לנסוע על הכביש כמו: אופנוע שטח, טרקטורון או כל כלי שטח אחר, נגרר פתוח יהיה הבחירה החכמה ביותר עבורכם.

נגרר סגור

כשמו כן הוא, נגרר סגור הוא נגרר הסגור בחלקו העליון ובכל שאר צדדיו. גם נגרר זה יכול להגיע בגדלים רבים וגם בו ניתן להשתמש על מנת להגדיל בצורה משמעותית את שטח האחסון שלכם.
לנגרר סגור יש יתרונות רבים, ואלו הם יתרונותיו העיקריים:
• נעילת הציוד – אחד היתרונות הגדולים ביותר של נגרר סגור הוא היכולת לנעול את הנגרר. במידה ואתם מעבירים או משתמשים בציוד יקר ערך, תוכלו לנעול אותו בתוך הארז של הנגרר ובכך לחסוך לעצמכם את הפירוק וההובלה של הציוד בכל סוף יום עבודה. נעילת הנגרר מאפשרת לכם להעמיס את הציוד פעם אחד ולהשאיר אותו ברכב למשך זמן רב. נגרר זה מומלץ ביותר לאנשים שעובדים עם ציוד רב ואינם מעוניינים לפרוק אותו.

הגנה מרבית – יתרון נוסף של נגרר סגור הוא מידת ההגנה שהציוד אותו אתם מובילים מקבל. נגרר סגור מגן על הציוד שלכם מפני נזקי מזג האוויר, הנגרר משאיר את הציוד יבש בימי גשם ומונע ממנו להתחמם בימי קיץ. בנוסף, אין צורך לאבטח את הציוד בנגרר סגור, ולכן אתם יכולים לנסוע בראש שקט מבלי דאגה שהציוד יינזק.
• הובלת בעלי חיים – בתחום הובלת בעלי החיים, נגרר סגור יהיה הבחירה הטובה ביותר, זאת משום שנגרר זה מגן על החיות מפני מזג האוויר ושומר עליהם מפני רוח. ישנם נגררים ייעודיים להובלת חיות השומרים בצורה הטובה ביותר על נוחתם של החיות ומשמשים אמצעי יעיל להובלתם.

לא מתפשרים על איכות ובטיחות

בין אם תבחרו בנגררים פתוחים ובין אם תבחרו בנגררים סגורים, אל תתפשרו על פחות מהמוצרים הבטיחותיים ביותר והאיכותיים ביותר.

כשאתם בוחרים נגרר יש לוודא שהנגרר מותאם בדיוק לצרכים ולדרישות שלכם ובנוסף, לסוג הרכב אשר יתחבר לנגרר.

מעבר לבחירת הנגרר, חשוב לשים דגש על התקנת וו גרירה איכותי ולוודא שהדבר נעשה על ידי איש מקצוע מוסמך.

אם לא תקלו ראש בבחירות חשובות אלו, תוכלו ליהנות משקט נפשי ומהידיעה שבחרתם את הנגרר הטוב ביותר שישמש אתכם גם לעוד שנים רבות.

בחירה בטוחה

אנו מקווים שעכשיו אחרי שהבנתם מהם היתרונות של כל נגרר, תוכלו לקבל החלטה טובה לגבי הנגרר המתאים עבורכם. הבחירה לגבי סוג הנגרר תלויה אך ורק במטרה שלשמה אתם רוכשים אותו, לכן חשבו היטב מהם הצרכים שלכם וכך תדאו להתאים לעצמכם את הנגרר הטוב ביותר.


אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת להתקין וו גרירה ברכב שלכם ועל מנת לקבל ייעוץ נוסף לגבי בחירת הנגרר האולטימטיבי עבורכם. אנו נדאג להבין מהם הצרכים שלכם ולהתאים לכם את הנגרר שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן.

אהבתם? שתפו!

מאמרים נוספים