תיקון עגלות ונגררים

עגלות ונגררים הפכו לדבר נפוץ מאוד בקרב אנשים רבים, שכן הן משמשות אותנו עבור צרכים שונים. כמו כל דבר אחר, שימוש ממושך, התנהלות לא תקינה או פגיעות כאלה ואחרות יגרמו לכך שנצטרך לבצע תיקון עגלות ונגררים.

מהו נגרר?

נגרר הוא למעשה עגלה שיכולה להתחבר לרכב הפרטי שלכם. הנגרר יכול להגיע בגדלים שונים ועבור שימושים שונים. על מנת לחבר נגרר חשוב מאוד שברכב שלנו יהיה קיים וו גרירה. במידה ואין לכם וו גרירה, תוכלו להתקין וכך לחבר את הנגרר. הנגרר מאפשר לכם להנות ממקום הובלה נוסף שיכול לשרת אתכם בכל זמן שתרצו, ובנוסף אתם נהנים מרכב פרטי קטן שמתנייד גם ללא העגלה.

אילו שימושים יש לנגרר?

כפי שציינו, הנגרר מגיע בגדלים שונים עבור שימושים שונים. העגלה הנפוצה ביותר היא עגלה פתוחה שניתן להעמיס בה ציוד רב והיא מתפקדת כמו המטען האחורי של טנדר. קיימים נגררים פתוחים וקיימים נגררים סגורים, כך שתוכלו לבחור את הנגרר שישמש אתכם באופן הטוב ביותר. בעזרת נגרר ממוצע תוכלו להוביל רהיטים לבית, ציוד עבודה, ציוד קמפינג ועוד. יש נגררים שיכולים לשמש להובלה של אופנוע ים או סירה. קיימים נגררים שתפקידם הוא להוביל חיות. נגררים אלה בדרך כלל סגורים ומרווחים. חשוב מאוד להתאים את הנגררים השונים לשימוש המיועד להם. וודאו מה הצורך שלכם מהנגרר ואיזה נגרר יתאים לכך ביותר. שימו לב כי קיימים חוקים שונים בנוגע למשקל ורוחב הנגרר בהתאם לרכב שברשותכם, לכן, שימו לב שאתם לא עוברים על החוק.

מתי נדרש לבצע תיקון עגלות ונגררים?

עגלות ונגררים, כמו כל דבר אחר, עלולות לקבל פגיעות או להתיישן. גם אם מדובר בעגלה איכותית שהותקנה בצורה טובה, מפעם לפעם יש צורך לבצע בה תיקון. לכן, אם אתם מרגישים שהעגלה שלכם כבר לא נוחה להובלה כמו שהייתה בעבר, אם אתם מבחינים בפגיעה פיזית, חשוב מאוד לבצע תיקון עגלות ונגררים. כאשר נדרש תיקון כזה, חשוב מאוד לפנות למקום מקצועי שיספק לכם שירות איכותי במחירים נוחים ויבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר. אצלנו בנגררי אשקלון תקבלו תיקון עגלות ונגררים איכותי במחירים נוחים ושירות מעולה.

מהם שירותי תיקון עגלות ונגררים המוצעים לכם בנגררי אשקלון?

במידה ואתם צריכים שירותי תיקון עגלות ונגררים, חשוב שתדעו מה השירותים המוצעים לכם בחברת נגררי אשקלון-

  • תיקונים שונים- כל עגלה מצריכה תיקון שונה וכל תקלה מצריכה תיקון שונה. לכן, התיקונים השונים יהיו תלויים בסוג התיקון הנחוץ לכם. קיימים תיקונים נפוצים במיוחד עבור עגלות גרירה. לדוגמא, אחד התיקונים הנפוצים ביותר הוא עבודות פחחות. עבודת פחחות נדרשת כאשר שלד הנגרר נפגע או נשחק כתוצאה משימוש ממושך. על מנת שהעגלה תישאר במצב טכני איכותי ותשמש אתכם היטב, ניתן לבצע תיקון פחחות. דוגמא נוספת לתיקון נפוץ בעגלות גרירה הוא עבודת חשמל. כאשר מתרחשות בעיות חשמל בעגלה חשוב מאוד לקבל תיקון מקצועי. בדרך כלל בעיות החשמל יבואו לידי ביטוי במנגנון הפתיחה בעגלה ובשליטה החשמלית בה. דוגמא נוספת היא תיקון או החלפת של הציר האחראי על פתיחת הנגרר. במקרים רבים ציר זה נשחק כתוצאה משימוש ממושך וארוך. במקרה של שחיקה יש צורך בהחלפתו או בתיקונו. תיקון הציר יכול להתבצע תוך שיפוץ בסיסי ושימון, אך במקרים חמורים יותר יהיה צורך בהחלפה מלאה של הציר.
  • תוספות לעגלה- כאשר ישנן תקלות בעגלות גרירה, קיימים מקרים בהם יש צורך להוסיף לעגלה תוספות שונות ולשפץ אותה. אלו יכולות להיות תוספות הקשורות בהעמסת העגלה או בשמירה עליה. דוגמא לתוספות הנוגעות להעמסת העגלה תהיה התקנה של רמפת סולמות או במה. התקנה שלהם תוכל לסייע לכם להעמיס דברים בצורה נוחה יותר על העגלה שלכם. התוספות לעגלה נועדו להבטיח כי השימוש שלכם בה יהיה נוח ויתאים לצרכים שלכם. גם במידה והצרכים שלכם משתנים והעגלה לא משמשת להעמסת ציוד קבוע, התוספות הללו יכולות לסייע לכם ולמנוע מכם לרכוש עגלה חדשה.
  • רכישת נגרר חדש- חלק מהשירותים המוצעים לכם בנגררי אשקלון קשורים לרכישת נגרר חדש. מלבד לביצוע תיקון עגלות ונגררים, אנחנו מייצרים נגררים חדשים ואיכותיים ברמה גבוהה מאוד. תוכלו למצוא אצלנו נגררים המתאימים למשקלים שונים בין 500 ק"ג ועד 3.5 טון, כך שתוכלו להתאים את הנגרר הטוב ביותר לשימוש שלכם. נוכל לעזור לכם לבחור את הגודל המתאים ביותר לרכב שלכם ולצרכי ההובלה שלכם. לכן, במידה והנגרר שברשותכם ישן, התקלה חוזרת ונשנית, לא ניתן לבצע תיקון בקלות או שפשוט בא לכם לחדש, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של עגלות גרירה שונות, בגדלים שונים עבור שימושים שונים.

נגררי אשקלון, מציעים לכם שירות מקצועי במיוחד ומוצרים איכותיים. תוכלו לפנות אלינו בכל בקשה. בין אם אתם מעוניינים לבצע תיקון עגלות ונגררים ובין אתם מעוניינים לרכוש נגרר חדש, אצלנו תקבלו שירות מצוין. אנחנו יודעים להתאים לכם את השירות הנחוץ לכם ולספק לכם התאמה לצרכים שלכם. צרו איתנו קשר למוצרים איכותיים, שירות מצוין ומחירים נוחים.

אהבתם? שתפו!

מאמרים נוספים